måndag 31 januari 2011

{ Bidrag till min lifttävling }

Undrar just om detta blir den sista omgången alster eller om det hinner komma in några fler bidrag till tävlingen... hoppas det blir fler! :)

I alla fall så ska jag visa fyra stycken fina alster här...

Först ut är Malin, en tjej jag fått förmånen att träffa på en träff i höstas, hon gör så fina layouter och  är väldigt inspirerande. Hon har liftat min "Party in da City".

Näst ut är Lena som gjort en härlig LO av min första tavla "Bästa Vänner".



Jenny min goa scrapkompis som bor i samma samhälle som jag har gjort denna härliga LO efter min "Kul med Snö"



Till sist vill jag visa ett bidrag från en av mina favvo scrappare, min DT-kollega hos Mollys, nämligen Cattis, hon har gjort en riktigt läcker tolkning av min "Tut tut!"


Tack så mycket kära ni för era vackra och inspirerande bidrag i min tävling! ♥


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails