söndag 30 januari 2011

{ Fler vackra bidrag till min lifttävling }

Jag är helt överväldigad över hur många som tog sig tid att delta i min tävling, tack så mycket! :) Än har ni chans kvar då tävlingen inte är slut förrän vid midnatt måndagkväll så jag hoppas att det trillar in några till...

Vill ju så klart visa upp några bidrag här oxå, man blir verkligen inspirerad av allt fint och så kul att se alla egna stilar liftade utifrån mina alster, det blir så personligt att man inte kan se att de är liftade förrän man jämför med alstret man liftat... :D

Först ut är Emmas fina LO, hon har liftat min "Unga år"


Näst på tur är Petra/Peu som i vanliga fall gör de mest gudomliga kort men gett sig in mer och mer på layouter, jätteroligt tycker jag. Hon har gjort denna fina tolkning av "Badtjej"



Nästa vackra bidrag är från Karolina/ Karehed med en läcker tolkning av "Pyssel"


Till sist vill jag idag visa Paulas fina smaskiga kort och kortet hon liftat hittar ni HÄR.



Tack söta ni för att ni ville vara med, med era vackra skapelser i min tävling! Jag har några superfina bidrag kvar att visa men det gör jag i ett annat inlägg... glöm nu inte bort att vara med... tid finns fortfarande! :) Kika här!

1 kommentar:

Jaana sa...

Jag hade tänkt att hinna vara med,men inser nu att det kommer jag inte hinna...
En rolig tävling hittar du däremot här:
http://stampelkallan.blogspot.com/

Många fina stämplar lottas ut....

Related Posts with Thumbnails