måndag 31 januari 2011

{ Två fina bidrag till tävlingen }

Hej!

Jag har pinsamt nog missat att lägga upp två underbara bidrag till min tävling. Det är mor och dotter som liftat två av mina alster! Tack söta goa ni för att ni ville vara med i min tävling!

Först ut är dottern Saga, 7 år som har gjort en jättehärlig tolkning av min "Tjejhelg i Karlstad"



Och så bidraget från Mamma Sofia som gjort en läcker tolkning av min "Besök"


Tack för att ni ville vara med och i min lifttävling! ♥

Några timmar kvar innan tävlingen går ut vid midnatt! :)

I've had a challenge here for my swedish readers. The challenge is to life one of my LO's in the blog... during this time I have shown the contributions...  here is the last two... and it's a couple of hours until it end.... I'm so happy that so many wanted to be in it. :)


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails