tisdag 15 februari 2011

{ Challenge: Två tuffa tjejer }

Stellas har en läcker skissutmaning i februari. Jag tolkade den rakt av och dessutom blev jag inspirerad av de klara färgerna i skissen. Så här blev min tolkning:

"Stellas" has a funky sketch challenge in February, I did a take on it and I also got inspired of the bright colors in the sketch. Here is my take:

Visst är de nya TGF-stämplarna helt otroligt fina! Tyckte de passade så bra på denna layouten! Jag köpte mina hos Mollys förstås! :)

Så här såg skissen jag tolkade ut:

I love the new funky TGF-stamps, they are so nice, isn't they? I thought they fit perfectly on this page! I bought them at Mollys of course! :)

This is the sketch:

Tack för besöket! ♥

Thanks for stopping by! ♥


3 kommentarer:

BellaMio sa...

Men så läcker!!! Jag får nog lov att utmana mig själv till att lifta något hos dig :)

Gillar oxå att du använt två stämpeltjejer på LO:n, det är inte det vanligaste precis...

Ha en bra dag!

smuulan sa...

Jättesöta stämplar och härliga färger!

Annette sa...

Så läcker!! Färg, färg, färg -så härligt att se! Och stämplarna passar så bra på en LO om tjejer i den åldern, jag måste nog titta in hos Mollys :)
Kram!

Related Posts with Thumbnails