fredag 4 februari 2011

{ LScrapbooking: Glitz-layouter }

I mitt förra DT-paket från LScrapbooking fick jag superhärliga produkter från tillverkaren Glitz, papperskollektionen och decosarna heter Hoopla...

Jag har gjort två stycken BoM-layouter... det har kommit in en massa smaskiga nyheter till  shoppen, tycker ni ska kila in dit och titta på allt fint och mer är på ingång.

Nytt för februari är att LScrapbooking har börjat med skissutmaningar - superkul tycker vi, hoppas att du vill vara med, jag lovar er ett riktigt fint pris ligger i potten - för attläsa mer, klicka HÄR! Det är min nya DT-kollega Ullis aka Lillblomman som gjort den snygga skissen, nästa månad är det min tur att inspirera er med en skiss. :)

In my last DT-kit from LScrapbooking I got gorgeous papers and decos from Glitz collection Hoopla. Love it! I've made to layouts for my BoM album. This month LScrapbooking began with monthly sketch challenges, in February it is my new DT-colleague Ullis aka Lillblomman that made the sketch, next month it's my turn... :)






Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails