tisdag 7 augusti 2012

{ DT Mollys: 6-årskalas }

Hej på Er! ♥
 
När jag fick se October Afternoon senaste kollektion Cakewalk så blev jag överförtjust, älskar OA och ett med kalastema var perfekt nu när jag hade en massa fina foton från våren på barnens kalas att scrappa.
 

Många foton ville jag få med men lyckades ändå få till en rätt scrappad layout med fina papper och decos.

Tycker oftast det blir finast och stilrenast med en vit bakgrund, i synnerhet när man ska ha många foton och decos med. Så jag började bygga mitt collage och foton och sätta dit resten...

Något annat jag är grymt svag för är washi tape och det har kommit in så söta att jag slängde mig över dem så fort jag såg dem i shoppen. Har ett antal rullar hemma men det tycks aldrig bli för många och vem kan egentligen motstå washitape med cupcakes eller den trädimiterade tapen?


Tack för att ni kikade in hos mig och besök gärna Molly-bloggen för massor med mer inspiration och nyheter!! :)

 

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails