onsdag 22 april 2009

Dressingroom inspiration!


Det skulle se ut precis enligt ovan... (i mina drömmar då alltså) IKEA är bäst på dressingrooms tycker jag... blev helt salig när jag va inne på ett IKEA (tror det va Kalmar) och de hade inrett på liknande sett... så himla snyggt! Även bilden precis inunder är från IKEA och riktigt fint. Tänk va mkt kläder och skor som skulle rymmas och tänk när man har ett sånt fint rum så vill man ju ha en massa nya fina kläder... hrm kan bli dyrt! Måste se till att få en bra lönehöjning, undrar om ett dressingroom ska ingå i lönesamtalet! ;)


Snygga stolar att sitta och beundra sitt fina dressingroom och begrunda vilket kläd/skoval man ska ta for the occasion!

Lite för amerikaniserat med guldknoppar för min smak men tanken är god... och inspirationen hög! De övre bilderna slår dock detta dressing room med hästlängder!


En bild från StyleRoom som synes i högra hörnet...

1 kommentar:

malin sa...

Åååååh, vill haaaaa!
Fina allihop men finast var nog det högst upp tycker jag!
Tack för dina kommentarer gumman de värmde!
Hoppas allt e bra med dig och lilla "tona"! Många kramar, Malin

Related Posts with Thumbnails