tisdag 28 april 2009

Holmgrens tjejkväll!

Joho, det va mycket trevlig att åka med tjejerna i familjen till Holmgrens i Jönköping. Det var många utställare från olika företag, mat, choklad, hudvård, makeup, hårvård, scrapbooking, kläder -you name it!

Lite god plockmat i form av ostar, kex och frukt. Hittade ju förstås ett par scrapgrejer (bradsblommor, bradstrollsländor, alfabetstickers, mönstrade papper, pärlstickers), som tur va betalade Rebecca en del i form av en födelsedagspresent, vilket va skönt eftersom kontot gällande pyssel till mig är övertrasserat för längesen. :( hittade oxå en jättefin cerise Saint Tropez tröja på rean för 100 pix samt ett hårspray som oxå va nödvändigt eftersom mitt tog slut igår.

Det va utlottning av en massa roliga priser oxå men i vår familj vinner vi sällan på sånt där och det här var inget undantag. Synd!

Modevisningar och makeovers va oxå på tapeten. Två av de företag jag tidigare sammarbetat och jobbat för va där. Hårknuten i Huskvarna där jag lade makeuper och Sköna Jag i Jönköping där jag oxå makeade... det va kul!


Lite fina scrapgrejer hittades ju oxå...

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails