tisdag 5 maj 2009

Dekorationer insorterade


Min rogivande afton har bestått av omsortering av alla dekorationer... brads, blingbling, rubons, stickers, blommor, gem, knappar, punchinella m.m. m.m.

Under tiden har jag varit underhållen av tre avsnitt av Ugly Betty, har inte hunnit kolla på tv på urlänge så jag hade tre sparade på hårddisken.

Helst av allt skulle man ju vilja ha allt framme i fina behållare på hyllor både för alla fina färger och för att ha översikt på allt...

Börjar få scrapabstinens nu, har inte scrappat sen träffen... det är väl därför jag sysselsätter mig med att sortera och ordna alla grejer... det tar ju så lång tid att scrappa: dra fram allt, få inspiration, välja bilder, välja papper... scrappa, dekorera och sen plocka in allt igen... hmm kanske till helgen? Kanske skulle sitta uppe halva natten?! We'll see!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails