onsdag 13 maj 2009

{ Goodiebag! }


Eftersom jag numera samarbetar och marknadsför Erikssons färghus i Sävsjö. De har Max Factors produkter som jag har jobbat med och tycker att de har en hel del guldkorn.

Det finns ju faktiskt inga andra butiker i denna kommun som säljer makeup så jag tror och hoppas att det kan bli ett roligt och bra samarbete! Att de dessutom har Max Factor som jag arbetat mycket med vid modelltävlingar och modevisningar så vågar jag säga att jag är rätt insatt i märket och i den prisklassen håller den väldigt hög klass!

Så idag när vi planerade kundkvällen så fick jag hem några av de produkterna jag önskat. För att kunna ha när jag arbetar "på fältet" här näst med balmakeuper...

Först ut Max Factors transparanta löspuder; ett lätt och fint puder att borsta över foundation för att fixera och matta till blanka partier... och för att inte få en för pudrig känsla.

Max Factors supernya Falsa Lash Effect, en kanonmascara! Riktigt bra och lättanvänd borste samt ett perfekt resultat!!!

Till sist Max Factors Lipfinity Color and Gloss, ett läppstift med glans som sitter hela dagen!! Funkar kanon, färger sitter som ett smäck, glanset behöver bättras på för att både få den glossiga effekten och för att inte läpparna ska kännas torra av färgen. Men så är det ju med alla gloss!

Ni hittar dem på Erikssons Färghus i Sävsjö! Återkommer med datum och tid för kundkvällen då jag kommer att lägga ett exempel på en dagmakeup och en kvällsmakeup och förklara hur jag gör, vad jag använder och skillnaderna mellan dag och kväll.


Håll utkik när datumet kommer för det kommer bli kanon och det är begränsat antal platser, hursomhelst vore det kul om ni kom!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails