måndag 4 maj 2009

Inspiration förvaring!

Foto och Källa: www.ulrikaulrika.se

Ooooh jag blir så sugen
på att ha ett eget stort pysselrum, och när man söker runt på nätet så har ju alla (iaf de som visar) så fina rum och riktigt bra förvaringar för sina scrapsaker!

Me want, Me need, Me Like

Nu har ju pappa varit en sötis och gjort fina fack till min låda från Ikea så där har jag ju plats för en del mönstrade papper men nu inser jag att det jag egentligen skulle behöva är en riktig mappvagn... men det kostar och det tar plats!

Det positiva är att det får plats många mappar och då kan man ha många olika kategorier!

Som jag har sorterat mina mönstrade papper idag är:

  • Nytt: Mina nyinköp för insortering och inspiration
  • Tema: T ex jul, sommar, påsk
  • Special: Speciella material
  • Gammaldags: Papper i gammaldags stil
  • Rosa
  • Rött
  • Brunt
  • Svart
  • Vitt / Beige
  • Grönt
  • Blått
  • Gult
Men skulle gärna vilja dela upp det ytterligare med underkategorier (såsom)
  • Tröttnat
  • Mönstrat
  • Turkost (grön/blå)
  • Journaling
  • Bokstäver
  • Randiga
Se tips från: www.ulrikaulrika.se tycker det är så roligt att läsa om hur andra förvarar sina grejer, man lär sig nya bra knep hela tiden, tack för att ni delar med er!!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails