fredag 8 maj 2009

Scrappat!

Jo igår blev det då äntligen av att scrappa lite!! Så roligt! Fick i säng Sessan till kl 20.00 sen satt jag i fem, FEM timmar... kunde inte slita mig. Eftersom jag satt i vardagsrummet... Sessan sover ju ofta i mitt rum... hrm och dessutom ville jag ha lite sällskap från tvn så undertiden kollade jag både på Medium, inspelade avsnitt av Gossip Girl och Desperate Housewives så nu har jag kommit i kapp mig lite... :)


Så här ser min arbetsplats ut för tillfället, egentligen har jag ju ett skrivbord i sovrummet men ville gärna ha tvn som sällis och inte störa Sessan... det kändes i ryggen dock! :(




Lite surt att jag måste vinkla kameran så mycket för att inte blixten ska blända alla foton... därför ser de lite sneda... hade förstås varit bättre med en scanner... men men...

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails