onsdag 8 juli 2009

Efterlysning: SMINKBORD!


Jajamen, när jag får för mig något så går det ju inte att vänta... jag har sökt och sökt på nätet och tycks inte finna det jag i min tanke söker - men lite smått har jag hittat.

Faktiskt mest på Blocket konstigt nog... men det finaste och prinsessigaste se polaroiden ovanför, finns i Götet och dit har vi inte planerat någon tripp i sommar - undrar om de finns i någon leksaksaffär som inte visar sina leksaker på nätet.

Många leksaksaffärer är visst rätt dåliga på att visa upp sina leksaker på internet, antar att man måste besöka butiken först!

Dessa tre till höger va ju oxå helt okej, men helst vill jag ha en som står på golvet alltså ett riktigt bord och inte en pigtittare som jag lärt mig att de heter idag. ;)

Den sista bilden ser ju väldigt fin och gedigen ut - dock kostar den ca 1700 kr tror jag det var och det känns lite dyrt - men det är ju åh andra sidan kvalitét och i trä...

SÅ OM NI SNUBBLAR ÖVER ETT SMINKBORD TILL MIN SESSA - HOJTA!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails