måndag 10 augusti 2009

Hobbies...


  • Fotografera
  • Fixa foton
  • Scrappa
  • Göra pärlsmycken
  • Läsa
  • Inreda och pyssla
  • Fixa med hitechprylar
  • Brodera
  • Pussla
  • Blogga!
Så mycket man vill göra på sin fritid och så lite fritid... man blir lite smått stressad när man tänker på allt... nu har jag köpt en massa bra och fina saker som ännu så länge fortfarande ligger nerpackade i kartonger och ger mig dåligt samvete...

Hårddisken som måste installeras och börja användas, USB Video Transfer som ska föra över alla DV-band och VHSer. Alla bilder som är tagna sen i våras som ska gallras, redigeras och framkallas och därefter sorteras och sättas in eller scrappas...

Hyllorna samt kroklisterna som ska monteras och sättas upp. Pusslet som vi köpt ska pusslas vid tillfälle, fast det blir när ♥ kommer vid tillfälle. Broderier som jag vill slutföra. Pärlor som är inköpta och väntar på att bli vackra smycken...

Andra boken (av sex) av Denise Rudberg som påbörjats men ännu ej lästs klart...

Allt jag vill blogga om saker jag gjort, vill ha, ska göra och andra funderingar!

1 kommentar:

Rebecca sa...

man skulle ha lite fler timmar på dygnet du!

Related Posts with Thumbnails