onsdag 16 september 2009

{ Överraskning! }


Kom hem från jobbet med händerna fulla av matkasse, dagiskläder, handväska mm. Så jag tänkte nästan skippa stoppet vid brevlådan och ta det typ i morgon istället, då man nästan inte får annan post en reklam och räkningar.

Som tur var tog nyfikenheten över trots att jag inte trodde att det skulle vara något kul där. Men så va det ett paket av min darling friend Anna. Världens sötaste cerise rosa Friis & Company väska!! Den är såå fin - hoppas att jag får användning för den snart, den är rätt liten så den passar utmärkt som partyväska.

Dessutom fanns det ett kort med - ett kort på en dinosaurie och innan jag hunnit läsa så tänkte jag att hon kan inte haft något annat kort än det här för inte skulle hon väl skickat ett kort med en dinosaurie på till mig.

Mycket riktigt började kortet just med den frasen "Det här är ju inget Em-kort men det var det enda jag hade hemma" ;). Jag blev så glad för detta dinosauriekort och det är verkligen så roligt och betydelsefullt när någon tar sig tid att skicka snail mail - de är ju nästintill utrotningshotade, tyvärr. Visst går det mycket snabbare och är mycket smidigare samt billigare att skicka mails. Men ett mail läser man oftast bara en gång och visst sparar jag dem men ett kort har jag på kylskåpet och läser då och då...

TACK KÄRA ANNA för kortet, väskan och pusselbiten!! Love ya! BLEV SÅ GLAAAD!

2 kommentarer:

Michaela sa...

sånt där är viktigt :)

Anna sa...

Tänk att jag inte sett detta förrän nu! *skäms* Vassego! Det var så lite så! Kul att den kommer till nytta. Den är verkligen fin men jag kommer aldrig använda den eftersom jag verkligen ALDRIG partajar längre. Dessutom är det ju du som är the pink-lady :-) Typ som i Grease hihi

Kul med kortet :-) Att vi tänkte lika....

Är förresten gryymt nyfiken på vem den här Jenny är. Det måste väl ändå vara någon inflyttad eller någon från Sävsjö perhaps. Oups nu dyker visst den nyfikna skvallerkärringen i mig upp som måste veta allt :-)

Related Posts with Thumbnails