onsdag 2 september 2009

Scrapbookingmaterial

I kväll har jag suttit och sorterat kort. Jag har beställt kort i massor den senaste tiden och nackdelen är att jag har så svårt att välja bort kort, trots att de finns kvar på datorn så har jag ändå svårt för att inte framkalla dem.

Fram till för ett litet tag sen sparade jag tom de suddiga / urdåliga kort som är tagna på datorn, men efter att ha nära 100 GB med bilder så tyckte jag att jag måste nog sålla lite...

Men sen när jag väl fått dem i papperskopior och inser hur många album det faktiskt blir av alla dessa hundratals kort från i somras bara, så inser jag ju att alla kan faktiskt inte få vara med... synd bara att man inte inser det innan man framkallar för att spara lite pengar och plats med för den delen.

Sista omgången framkallning va enbart för scrapbooking så nu har jag framkallat i tre olika format för att få lite variation på bilderna i layouterna...

Åhh va jag vill scrappa nu... känner nästan av lite abstinens! Allt är förberett - det är bara tiden som saknas.

2 kommentarer:

Michaela sa...

Mm det är nästan alltid tiden som inte räcker till :/ men det kommer nog ... du får ta dig tiden.. lämna toni hos mor och sen åka hem och scrappa by your self med bra musik i bakgrunden och små kaffe/fika/matpauser under dagen :)

*åå nu blev jag sugen också!!* haha
kram och lycka till!

Neola sa...

Åååå det låter så skoj med scrapbooking. Jag får ta med mig kusin Miriam och komma och hälsa på nån gång hos dig...så får du visa lite...kram

Related Posts with Thumbnails