onsdag 4 november 2009

{ Antonias Album }



En LO till Sessans album... första sidan i första albumet.. Gjordes någon gång i slutet på 2007 gissar jag på...

Bilderna: Är tagna av Mårten Hellebro en av de bästa fotografer jag känner, han har ögat och känslan för vinklar och detaljer... Antonia skulle fylla ett år om jag inte minns fel. Så det var en pre-ettårsfotografering. Jag är så glad och tacksam över att ha dessa fina vänner som ställer upp i vått och torrt och tar dessa fantastiska bilder! ♥

Material: Cardstock och mönstrat papper, chipboard alfabet, brads, knappar, floss, fluid chalk. Texten är utskriven på transparent papper och innan bläcket hunnit torka hällde jag silvrigt embossingpulver över, hällde av det överflödiga och värmde med värmluftspistol så att pulvret smälte.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails