torsdag 5 november 2009

{ Ultraljud }


Detta är en dubbel LO, gjorde mestadels sådana förut, trodde lixom att man gjorde så. Nu gör jag det endast om jag har så många bilder från en och samma tillfälle som jag vill ha med... så denna gjordes när min sessa låg i magen, åh va härligt och spännande det var. Så januari 2006 gjorde jag nog denna. (Så dumt när jag inte skrev datum förut)...

De är mycket enkla men så är det ju när man är nybörjare, man kan inte så många tekniker och man har inte så mycket material... men de är fina ändå.

Bilderna: Scannade jag eftersom ultraljudsbilder bleknar med tiden och framkallade på nätet. Så häftigt när man faktiskt kan se så mycket på bilderna... den dagen fick vi oxå veta att det skulle bli en flicka! :)

Material: Jag hade precis köpt min QK squeeze och använde det till titeln samt blommorna. Texten skrevs ut på datorn på grönt transparent papper, som jag klippt med mönstersax i kanterna... och som vanligt använde jag cardstock och mönstrat papper och fäste textpappret med brads...

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails