torsdag 21 januari 2010

{ Bosskut Gazelle }


Idag har jag pratat med en supertrevlig tjej på telefon, en tjej jag aldrig träffat eller pratat med tidigare men vi har scrapbooking gemensamt, det va så vi kom i kontakt och det sa bara klick - vi hade massor att prata om och kom in på en massa andra saker förutom scrapbooking. Hon har hållt på i några år och hade en hel del att lära ut och tipsa om... har ju varit sugen på QuicKutz Sillhouette men efter att ha pratat med henne då hon tipsade mig om Gazellen istället så är ju inte valet så svårt...

Dessvärre är de här digitala skärmaskinerna inte precis gratis och de är säkert värda sitt pris med tanke på hur mycket man faktiskt kan göra med dem. Om man skulle lägga ihop alla dies och verktyg som man redan har så skulle jag utan tvekan haft råd att köpa Gazellen istället men när man är ny gemet så känner man inte till sånt - tyvärr... visst är det lite mysigt att köra det "the old-fashioned way" men ändå vill ha en Gazelle... tyvärr är den lite för dyr för att önska sig i födelsedagspresent. Kanske om jag börjar spara till den så har jag råd med den framöver åtminstone...

Den är ju tom ROSA - kan inte bli bättre! ;)


Den finns att beställa på Bumblebee Scrapbooking, om du klickar på länken så finns där youtube-videos samlade och en massa info om vad den kan göra!!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails