måndag 11 januari 2010

{ Playing Dress-up }


LO från 2010

Den tredje och sista LO'n som gjordes i lördags blev en layout till mitt EGO-album...

Bilderna: I juni va jag hos min underbara vän Emilia och grillade. Senare på kvällen började vi rota i alla hennes underbara och roliga accessoarer så som skor, hattar, solglasögon - vi hade superkul!! Även som vuxen är det roligt att klä ut sig... ;)

Material: Cardstock, fem mönstrade papper, blingdekorationer, thickers, knappar, blommor, chalk och pennan souffle som är kanon att skriva eller rita vitt på mörkt papper.

3 kommentarer:

Milli sa...

Hej.. Såg dina kommentarer i min blogg. Svarade på dom där också men skriver här ifall du inte ser det. Har att varit inne och tjuvkikat här också. Du är jätteduktig på att scrappa du med och jag får inspiration genom att titta på det du gjort. Kommer säkert fortsätta titta in här då och då :)
Angående problemet jag har på min blogg så har jag ingen aning om vad det kan vara för fel. Kopierade ju hela länken och klistrade in precis så som det stod.. Tycker jag provat de mesta men får inte texten till och försvinna.. Det är inte bara så att man ska ta bort typ första eller sista tecknet eller något? Fast då borde de ju stått att man ska göra så.. Jenny sa att hon bara klistra in hela länken och hon fick ju inte det problemet så.

Annmi sa...

Coool!!!

Loulaskök sa...

Hej, vilken fin blogg du har! Hur gör du dina collage? De är såå fina. Om jag kunde 1% av detta hade jag vait jätteglad. Temat på min blogg är taget, letar hela tiden efter nått finare. Har du några tips får du gärna skriva en rad i min blogg
Hälsn. Louise Http.//loulaskok.se

Related Posts with Thumbnails