tisdag 26 januari 2010

{ Tagit tid till Scrap }


Känner mig så nöjd över att jag scrappat idag äntligen... har velat göra det sen sist jag scrappade ;) men så kommer det annat i vägen och vissa saker kan, emellanåt åtminstone, vara viktigare än scrap.

Så när jag nattat en trött dotter så satte jag mig vid mitt nystädade pysselbord (som inte är speciellt nystädat nu då) och började på... det tar ju som skrivet tidigare rätt mycket tid att bara komma igång. Jag hade dock lite tur med bilderna för jag visste vilka jag ville göra idag.

Så började jag titta lite på de utmaningar som jag tänkt göra om jag får tid innan denna månaden är slut, internet fullkomligt kryllar ju av scraputmaningar och det är roligt att börja året med att få haka på några stycken. För det har flera fördelar, man får inspiration att göra något nytt som man tidigare kanske inte har testat, man får lite hjälp på traven när det står still, man har möjlighet att vinna och det är ju inte fy skam... så tjaa det är bara fördelar faktiskt.

Idag antog jag Nettans Utmaning, det är skissen du ser högst upp... :) LO'n kommer antagligen upp i morgon! Mer än så hann jag inte med ikväll tyvärr men bättre det än ingen alls och så klart att man blir nöjd till slut - inget massproducerande här inte! ;)

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails