onsdag 3 februari 2010

{ Bazzill Färgkarta }

Ikväll har jag bl a donat med mina Bazzill-tags som finns att beställa på Pappersbiten. Jättesöta små tags där man direkt kan se färgerna. Jag har saknat det länge att inte veta hur färgerna ser ut när man beställer på nätet. Nu kan jag direkt kolla på min "färgkarta" för att veta vilka färger jag saknar istället för att chansa för nyanserna ser ju helt annorlunda ut på datorn än i verkligheten och vanligtvis kommer jag inte till en scrapbutik som iofs är det roligaste utan handlar på internet - men det är inte fy skam det heller, det är julafton varje gång en avi dimper ner i brevlådan! ;)

Måste slå ett slag för Pappersbiten faktiskt för de har ett otroligt urval gällande enfärgade papper i alla möjliga nyanser och strukturer... dessutom ger de mängdrabatt, så måste du fylla på ditt lager är det dit du ska gå! ;)

Hade tänkt scrappa lite idag men hann inte, har för mycket annat att göra, tyvärr! Men jag tog ett krafttag och rumsterade om i scraphörnan för att det ska bli lite mer funktionellt och lättillgängligt. Ändrade om igen... ja det tar aldrig slut. ;) Nu har jag kommit på nya idéer som jag vill göra men först måste ett besök på Ikea göras... ;)

3 kommentarer:

Lillnettan sa...

Ååh vad smart! :-D

Morfen sa...

Visst är de bra!! :D

Zima sa...

Smart, snyggt och lättöverskådligt! Toppenbra tips!

Related Posts with Thumbnails