onsdag 10 februari 2010

{ Besöksrekord }

Varmt välkomna hit! ♥

Så glad över denna blogg och alla vänliga själar jag mött genom den... att vi är så många som delar ett gemensamt intresse är fantastiskt roligt. Att vi peppar, hjälper och stöttar varandra! Uppmuntrar när någon gjort något fint! - Ni är grymma tjejer! Fortsätt med er härliga stil, inspiration och omtänksamhet!

Igår hade jag hela 62 besökare på en och samma dag - det är rekord för mig vad jag vet! :) och IDAG hade jag 93 besökare, det är ju helt otroligt... Sex stycken online samtidigt som jag såg i alla fall. Desto roligare är det ju att hålla bloggen levande när man vet att andra gillar att kika in och ännu trevligare är det ju förstås med en liten kommentar då och då. Inte minst för att jag är nyfiken på er och era bloggar och gärna vill kika in hos er men oxå för att en kommentar värmer så mycket!

Va bara tvungen att skriva ner detta! Är så glad! ♥♥♥

Massa Kramar till Er!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails