torsdag 25 februari 2010

{ Monkeytown }

LO från 2010

Bilder: Dessa bilder är från Monkeytown som är ett inomhuslekland... eller en stor lekplats inomhus kan man säga. Det va mycket uppskattat hos barnen kan jag säga!!

Material: Svart CS som bakgrund, ett sött litet barnsligt mönstrat papper (glömt märke), urklippt border från ett annat papper och ritat söm på. Som journalingtag har jag klippt ut ett vitt CS med "molniga" kanter... Blommorna är från ett jättesött mönstrat papper som jag klippt ut och lackat med glossy accents, det blev väldig skillnd. Titel av bokstäver från adornits som är chalkade... gel roller penna till sömkanterna och vit fotomatta....

Idag har jag knåpat färdigt min namnskylt inför Karlstadträffen, det va en av utmaningarna att göra en sådan innan träffen, väldigt smart tycker jag! Jag blev väldigt nöjd med min och det känns roligt för när jag började hade jag inte en aning om vad jag skulle hitta på. Den blev väldigt Emmeli-like med rosa, glitter och glamour... bilder visas efter träffen så ni får vänta! ;)

1 kommentar:

Morfen sa...

"Vad gulliga tjejer det var där" kommenterade Téa! :) Hon är med och kollar in vad du skapar. Jättehärlig och lekfull layout och som vanligt äääälskar jag att du fått med så många foton. Så roligt att ha träffat på en till som gillar fotoserier! Kramis!

Related Posts with Thumbnails