måndag 1 februari 2010

{ Ribbon Rings - Förvaring }

Jag älskar att läsa om bra förvaring när det gäller allt men främst vad gäller scrapbooking... suger åt mig alla bra tips och försöker göra det utifrån mitt tycke och möjligheterna som finns hos mig. Läste om detta smarta sätt att förvara sina band och spetsar. Innan har de varit ihopknölade i en liten genomskinlig väska och det har varit svårt att hitta det man sökt och de har varit bra mycket skrynkligare... 

Det va en trevlig sysselsättning denna måndagkväll och bra blev det oxå tycker jag. Dessutom kom det med små söta svarta runda klistermärken som man skulle sätta på de tags med band man hade mer av men som man klippt av för att banden blir alldeles för långa - smart för då har man ju lite koll sen när det börjar tryta!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails