söndag 14 februari 2010

{ Romy and Michelles Highschoolreunion }

Just nu visas filmen i titeln på femman, det är min och min bästa vän Annas favvofilm i alla fall va den det förr. Vi har sett den hundratals gånger, lärt oss dansen i filmen och ett tag hoppades vi på att det skulle va vi eller att vi skulle bo ihop och ha så där kul tillsammans! Faktum är att vi faktiskt bodde ihop senare sen och hade precis så där roligt tillsammans om inte ännu roligare - det va en rolig tid!

Min förkylning är just nu värre än någonsin, orkar inte göra någonting... halsen värker och bihålorna är snorfyllda (ursäkta)... :)  Så trist!! Därför orkar jag inte göra så mycket mer än att slökolla på denna film och som vanligt ha laptopen i knäet samtidigt men blogga har jag egentligen inte heller någon tid och lust med... är glad att jag lyckades med detta inlägg! Håll ut i veckan hoppas jag att jag kommer att må bättre och visa lite nya alster...

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails