torsdag 18 februari 2010

{ (Scrap)VÄNNER är bra att ha }...

...speciellt på nära håll!

I morse på väg till jobbet ringde jag min vän Jenny och bad henne att få tjuva lite EZ Mount från henne till tre stämplar som jag behövde montera... Det gick så bra så, gulle dig! ♥

Nu ikväll vid den här tiden har jag fått lite smått panik, skulle behöva scrappa minst ett kort till denna helg och har inga speciella stämplar till detta ändamål... då kom jag på min kära stämpelvänner Amy och Carina som inte bor så långt härifrån och messade och frågade om jag fick komma och stämpla upp några passande till dessa ändamål. Amy svarade på en gång och i morgon ska jag hem och stämpla lite hos henne, så glad jag blir! Tack kära du! ♥

Sen när pengarna börjar rulla in så har jag tänkt införskaffa mig några söta; barn, födelsedags och bröllopsstämplar för det är just för dessa ändamål jag vill göra kort har jag tänkt och för eget bruk.

Är tacksam! ♥

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails