onsdag 17 februari 2010

{ Smaskigt paket från BumbleBee }

Idag kom mitt första DT-paket från BumbleBee... snacka om att jag va så spänd när jag öppnade det. Det är så klart alltid roligt att få paket med scrapbookingmaterial men oftast brukar det ju vara sånt man själv beställt. Det här va ju helt annat när man inte visste vad som låg i...

Det va så mycket fint, superhärliga papper, dies, bling och superfina bokstäver... så idag när jag känner mig betydligt piggare så kunde jag inte låta bli att scrappa mitt första alster... fast det publiceras inte förrän på måndag så jag får hålla mig till tåls med att visa det tills dess. Jag blev i alla fall nöjd, man har ju lite särskilt höga krav på sig när man ska visa det man gör och samtidigt marknadsföra en butik med deras produkter, då vill man ju göra det så fint man kan. Jag är i alla fall glad att jag blev så nöjd själv och tacksam över att jag fick så lättscrappat material, underbara och roliga färger!

I morgon är det jobbet som gäller, ska bli både roligt och skönt men lite ångestfyllt med tanke på hur mycket det kommer att vara när jag varit borta så många dagar... jag lovar att ni kommer få se några andra alster jag gjort i morgon kväll så kika gärna förbi då!!


Kram på Er!

2 kommentarer:

Pernilla ~Pillan~ sa...

Va härligt att få så mkt att välja på i paketet! skall bli spännande att se vad du hittar på! Kram

Tessalonika sa...

Vilket härligt DT paket du fått!! Förstår att du dök ner i det snabbt!!
Ser fram emot vad det blev för fint av detta!!
kram kram....

Related Posts with Thumbnails