lördag 13 februari 2010

{ Två träffar inplanerade denna vår}

Åh nu är det bestämt och bokat jag ska vara med på både Karlstadträffen i mars och Rottneträffen i april och det ska bli så fantastiskt roligt att jag knappt kan bärga mig! Jag kommer träffa sådana härliga människor och få så mycket inspiration!

Jag har tagit det väldigt lugnt denna helg eftersom jag är dunderförkyld... men jag har ändå kunnat scrappa lite - har svårt att hålla mig borta när inspirationen flödar även om hjärnan tänker betydligt trögare när man är sjuk oxå.

Ni kommer få se mera framöver... nu har jag bara gamla LOs på lager som jag ännu inte hunnit lägga in. Tanken är ju att jag vill ha alla samlade här fast det är ju inte lika roligt att lägga in de gamla som det är med de nya... skulle helt enkelt börjat blogga från start men så blev det inte...

Det är mycket spännande på gång i mitt liv just nu och tiden räcker inte riktigt till, till allt jag vill. Det är lite frustrerande men det är roligt! Väldigt roligt!

Vore kul att veta vilka mer ska dit - hojta till är ni snälla!


Kram!

1 kommentar:

Fia sa...

så kul att få bli DT-kollega med dig. Du har gjort fantastiskt mycket fin och jag älskar din blogg!

Kram fia

Related Posts with Thumbnails