måndag 8 mars 2010

{ Namnskylt }


I helgen har vi varit i Karlstad. Det har varit en fantastiskt rolig helg. I lördags va jag på Svensk Scrapbookings träff och mässa. Innan dess hade vi på träffen fått i uppdrag att göra en namnskylt att ha på sig för att vi lättare skulle veta vem som är vem på forumet. De hade gjort jättefina namnskyltar och jag fick många fina komplimanger för min, jag blev jätteglad.

Jag ville göra en skylt som är lite Jag om ni förstår.... dvs. lite glitter, lite glamour, lite smink och rosa förstås... så det blev ganska många små detaljer...

Material: Mönstrade papper från DCWV all about girls Stack, akrylfärg i rosa och turkos målat bakom mitt namn. Alfabetet är från QK flirt med glossy accents på. Öljetter med söta berlocker från Panduro, underbara BossKut dies i form av läppstift,  nagellack och tiara från BumbleBee Scrapbooking och chalk.

Mer om helgen i Karlstad kommer senare... Tack för titten! ♥

3 kommentarer:

Michaela sa...

Va snygg!! Verkligen du; "Emmeli"!! :)

Morfen sa...

Superfin är den och ännu snyggare live! :) Jag vann pris på min namnskylt igår. :D Kramis!

Sara sa...

Så läcker!! Verkar varit en underbar träff!:) Hoppas det blir fler gånger så jag kan vara med.
Kram

Related Posts with Thumbnails