onsdag 17 mars 2010

{ Ny stämpelförvaring... }

Jag insåg rätt fort att mina stämplar inte kommer att få plats i en pärm, det blev både knöligt och pärmen står ut som bara den då det är smalare vid ryggen...

Så jag valde att sätta mina A5-plastfickor i en låda, kassett CD-förvaring från Ikea. Det blev faktiskt mycket bättre, lätt och översiktligt... här har jag inte fått färdigt alla plastfickor än eftersom jag först måste laminera de stämplade papperna som jag ska sätta stämplarna på... men ni ser hur det ser ut i alla fall! :)

1 kommentar:

Morfen sa...

Det där var en riktigt bra lösning. Så ska jag också göra, men jag tror att jag bara ska ha laminerade blad istället.. Fast det kanske skyddar stämplarna bättre med plastfickor också?! Väldigt bra förvaring iaf. Kram!!

Related Posts with Thumbnails