fredag 2 april 2010

{ Little Girls are a Gift }

LO från 2010

Tänkte bidra med en till layout som jag gjort i veckan, i helgen blir det nog inte så mycket scrappat utan mer att umgås med familj och vänner och att äta god mat det är förstås inte fy skam det heller... det är ju jättehärligt men kanske att jag får sätta mig lite vid scrapbordet på söndag eftersom Andreas ska iväg och kolla på fotboll... :)

Bilden: Oxå denna bilden är för ett bra tag sen.. sommaren 2008. Redan då lekte tjejerna att de klädde ut sig och va stora tjejer, det är eller var väl Sofie som fick styra upp småflickorna men oj så roligt de hade det... så söta de är... 

Material: När jag fick syn på dessa papper så va jag tvungen att köpa varenda detalj i serien Crate Paper Doll... jag blev helt överlycklig när jag kom över dem och kommer att göra flera layouter med dessa söta papper, chipboards och brads som fanns. På denna layouten behövdes dock inte så mycket, jag har använt mig att tre mönstrade papper från Crate Paperdoll-serien, det tredje klippte jag ut flickorna som stod på rad på pappret. Det va pilligt och tidskrävande men oxå roligt och det blev en söt lite border. Titeln blev en chipboard från samma serie och journalingväskan är en stickers lixom borden som står lodrätt... även de från Crate Paperdoll. En brad och två chipboardknappar samt en chipboarddetalj uppe till höger...

En relativt enkel layout men ändå läcker enligt mitt tycke och jag blev så glad när jag hittade bilden som passade så bra till denna serie...

1 kommentar:

Morfen sa...

Ännu en superdupersöt layout och sötsmulorna på fotot är ju för go'a de också!! Vad produktiv du har varit! Här har det inte blivit något scrappande heller i helgen för det har varit fullt hus med mor & far bl.a. Gillar allt med den här layouten, bården med alla små flickor och ja ALLT!

Related Posts with Thumbnails