måndag 17 maj 2010

{ Blogg }

LO från 2010

Det har varit en fullspäckad helg så därför har det inte hunnit bli så mycket bloggande eller scrappande... ikväll däremot har jag suttit och knåpat med mitt DT-alster som ni kommer att få se i morgon...

Den här gjorde jag när jag scrappade med Sara förra söndagen. Den är liftad av MyaMia  en riktigt härlig och inspirerande tjej, som även hon är en av finalisterna till Scrapmästare 2010.

Mina kort börjar verkligen tryta kan jag säga, visst finns det en del kvar men jag gillar att ha stor variation när jag scrappar för det är så olika vilka foton man känner för att scrappa just för stunden, det kan vara fotot, ett papper, en utmaning etc som gör det... så nu måste jag verkligen ta mig i kragen att välja ut och redigera de bilder som sak skickas för framkallning. Det börjar bli en rätt stor mapp med foton...

Bilden: Det här är min header på min vardagsblogg - den håller jag låst men om ni "ber snällt" ;) och jag vet vem du är och du är nyfiken om lite mer privata saker så kan du bara maila mig - min mail står till höger... I alla fall så tog vi upp min blogg på Andreas 52-tums widescreen, det blev riktigt läckert så jag fotade bilden med min mobil... eftersom bloggandet är en hobby och en del av min vardag så tyckte jag att det va en kul layout att göra och att dokumentera för framtiden.

Material: Vit bazzill, mina älskade tjejiga mönsterpapper från DCWV, bollfrans, tiny alphas, foam alfabet med glossy accents, chalk, spets och clearstickers med fjärilar på från Hambly Studios samt en pin jag hittade bland mina blomsterarrangemangsprylar.

Kika gärna in i morgon igen då ni får se mitt DT-alster för MiMas... Kram på er! ♥

1 kommentar:

Morfen sa...

Vilken cool layout!! :D

Related Posts with Thumbnails