måndag 31 maj 2010

{ Peejays }

LO från 2010

Här kommer en layout jag gjorde i februari och som jag inte blev särskilt nöjd med, kanske anledningen till varför jag inte visat den tidigare men man måst väl visa även sina mindre lyckade alster så att allt finns samlat i bloggen, eller?! Jo det tycker jag nog i alla fall.

Hello Kittyn gjorde jag för bra längesen, jag använde Antonias pyamas som mall och ritade på smörpapper och klippte ut delarna som jag sen ritade upp på papper i passande färger och sen limmade jag ihop dessa till en Hello Kitty. Det va pilligt men rätt roligt. Sen tänkte jag använda detta till dessa bilder men så gick tiden och så tog jag mig i kragen och gjorde det i februari.

Tycker att det blev lite blaffigt med mist och akrylfärg här och där... men men man lär ju sig av allt och nu har ni fått se den i alla fall! ;) ♥ En sötnos är det i alla fall på bilderna!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails