söndag 30 maj 2010

{ Utmaning: Nyår }

Nu sitter jag här och lyssnar på vinnarbidraget Satellite av Lena från Tyskland... måste säga att jag gillar låten mycket, en modern poppig härlig röst och klämmig låt - dansskorna på! Så trots att inte Anna va med så får man ju vara glad över att en värdig låt vann, enligt min åsikt i alla fall.

Tänkte visa upp mitt bidrag till Scrapidoos skissutmaning...



Bilderna: är från nyår, en riktigt mysig nyårsafton med goa vänner och god mat!

Material: Papper och dekorationer från S E I, bakgrundspapper från Inkido, kantstans från Martha Stewart, tiny alphas, glitter chipboard thickers, journalingstämpel, fotomattor och border med cardstock.

Igår satt jag och Jenny och scrappade från sju till  TRE (!) på natten... envisa va vi trots att vi va trötta men ack så roligt vi hade, tiden bara flög i väg! Det resulterade iaf i tre kort och fem layouter.

HAPPY MOTHERS DAY ♥

1 kommentar:

♥ Annlouise ♥ sa...

Håller tummarna för dig, det är en jättefin LO. Blir så impad när du får med flera foton!
Kram kram

Related Posts with Thumbnails