tisdag 1 juni 2010

{ DT-alster för MiMas: Katja }

LO från 2010

Här kommer mitt DT-alster för denna veckan.

Blev så sugen på att scrappa dessa härliga bilder från förrförra helgen då min kära och go'a vän Katja va och hälsade på oss från Stockholm. En riktigt mysig helg som kanske inte riktigt blev som vi tänkt oss men bra ändå... Allis sov över två nätter hon oxå så det va två stora och två små tjejer hemma... en riktig tjejmyshelg.

Materialet hittar ni i MiMas blogg och så gott som allt finns att köpa i MiMas shop. Jag har ju en förkärlek till att få med så många bilder som möjligt på mina alster och tycker att jag lyckats rätt bra med det här. Satt och pusslade ihop det hela och sen började en layout ta form, symaskinen fick oxå användas lite.

Kila nu in till MiMas och läs mer...♥

2 kommentarer:

Katja sa...

Men åh vad underbart fint det blev, gillar det jättemycket :) Det var en sån fantastisk helg med dig o småtjejerna, jag saknar er redan. Kramar i massor!

Morfen sa...

Hej vännen!!
Jag har tänkt så mycket på dig och hoppas du har det bra. Har varit minimalt på nätet så jag har ingen koll på vad du skapat eller gjort det sista. Nu försöker jag ta tag i det. :) Kraaaaam!
Å förresten, det är en UNDERBAR layout!! Så snygg och så mycket fantastiska foton!! Kramkramkram

Related Posts with Thumbnails