måndag 21 juni 2010

{ Midsommar-Crop på SS forum }


Ni har väl inte missat att världens bästa scrapforum, nämligen Svensk Scrapbooking har midsommarcrop just nu... vi va många som hängde "på låset" när utmaningarna avslöjades klockan tolv i fredags... och så roliga utmaningar sen, en del lite lättare eller åtminstone mer lättscrappade och andra väldigt svåra enligt mitt tycke...

Så passande då att jag och tre härliga scraptjejer bokat in en träff hos mig i lördags. Vi hade skrivit ut ett ex med alla utmaningar för att hinna göra de vi kände för... jag hann med att göra några stycken faktiskt. Måste erkänna att jag va lite svår i starten men sen flödade kreativiteten och inspirationen samtidigt som vi så klart hade det kungliga bröllopet på i bakgrunden så det blev en hel del spring till tvn emellanåt.

Det är verkligen roligt med utmaningar och roligt att tävla... vissa kan jag ärligt erkänna gick jag in lite halvhjärtat i medan andra väldigt mycket så just nu känns det som mer kvantitet än kvalitét... kanske inte så bra men jag gillar dem i alla fall...

Gick in och kikade i galleriet och det har dykt upp en hel del alster - helt otroligt va en del är snabba med att ladda upp. Jag ska försöka ta tag i att ladda upp i början på veckan det jag hittills har åstadkommit, vet inte hur mycket mer jag hinner med men jag skulle gärna vilja försöka vara med på bingon som hålls nästa helg, midsommarhelgen med andra ord men eftersom vi inte är hemma då så blir det kanske lite svårt.

I alla fall om du är intresserad så håller den på fram till på söndag.


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails