onsdag 16 juni 2010

{ Snabbscrappade kort }


Hej på Er,

Skriver lite snabbt nu - vill ju inte att ni ska vänta för länge på att se något nytt i bloggen, det är ju inte roligt eller hur?!

I alla fall så firade min syster, hennes man och son för några veckor sedan. De fyller alla i närheten av varandra så de hade ett och samma kalas, smart!

Nu när jag mot mitt stretande börjat göra kort (om än enkla sådana) så kan jag ju inte med att ge bort ett vanligt längre och eftersom tiden va knapp så fick jag göra dem ytterst enkla. Jag bryr mig aldrig om mått och storlekar på mina kort utan tar en passande spillbit och skär till helt enkelt.

Min svåger fick kortet till höger, min söta systerson det i mitten och min kära syster det till höger... Stämplarna är The Greeting Farm, gillar verkligen deras stämplar...

Nu ska jag umgås med min fina och goa vän Emilia som har kommit ner för att hälsa på oss med hennes son och vovve ♥
Close-ups:




1 kommentar:

Erica sa...

så fint ju :p vad målar du med ??

Related Posts with Thumbnails