söndag 6 juni 2010

{ Utmaning: Sommar }

LO från 2010

Hej på er!

Nu kommer äntligen ett nytt alster från mig, om helgen berättar jag i nästa inlägg! :)

Deltog i LScrapbookings tävling med detta alster som skulle vara på temat sommar. Tyckte att bilderna passade ypperligt och äntligen fick jag användning av det underbara mönsterpappret.

Material: Mönsterpapper från Primas, samt fjärilar från ett mönsterpapper oxå från Primas som jag klippt ut. Har stansat med min Martha Stewart stans och trätt i sidenband i några hål. Använt hydrangeas med halvpärlor i mitten. En journaling från MME Quite contrary, chipboard thickers där jag bara hade kvar ett M så jag fick använda mig av W och vända det uppochner istället, därför ser de olika ut men jag tycker inte att det stör till sist satte jag dit en liten pin.


1 kommentar:

Jenny sa...

Grattis! såg att du vunnit hos pappersbiten tror ja det var, butiken i alingsås där du hade scrappat efter ditt namn. Kram!

Related Posts with Thumbnails