torsdag 5 augusti 2010

{ Fredagsfika på Adobe }


Go' kväll!

Tänkte bjuda på en layout som jag inte visat ännu... och samtidigt tala om att jag börjar bli riktigt nöjd med mitt nya scrap"hörn"! Hyllor har satts ihop och satts på plats och nya bra förvaringsmöjligheter har inhandlats så snart är det klart och då ska jag visa bilder! Så trist bara att vi fått erfara flera gånger denna semester att det vi vill ha på Ikea är slut, inte så kul när det är 6 mil enkel resa att åka dit.

Bilder: Dessa foton är tagna för några år sen 2004 då jag arbetade på Adobe i Stockholm, en jätterolig arbetsplats med supertrevliga jobbarkompisar och personalfester. Varje fredag träffades vi och hade fredagsfika klockan 15.00 i fikarummet det va riktigt mysigt!

Material: Cardstock Cordi'nations, med struktur som jag filat på. Pompom-frans, häftklamrar, en söt "tag" med en cupcake på, papper från MME Quite Contrary, knapp från YouDo och datumlappen från October Afternoon. Chalk runt kanter, glossy accents på titeln från Jillibean Soup samt foam alfabet från Papermania och en blingsten över ået.

Ha en fortsatt trevlig kväll och tack för att du tittade förbi! ♥





Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails