fredag 13 augusti 2010

{ Syskon♥kärlek }

Här kommer en svartvit layout gjord oxå den till SS Midsommarcrop. Jag gjorde ju först en innan jag läst reglerna noga som ni kan se HÄR.

Det skulle nämligen vara en helt rund layout i formen. Alltså ingen fyrkantig cardstock bakom... och svartvit.

Bilden: Eftersom jag har en hel del vackra bilder som ska scrappas till mitt Släktalbum så gjorde det inte så mycket att jag gjorde fel på första bidraget. Här ser ni min far och tre av hans syskon på bild. Min pappa är längst till vänster på det vänstra fotot (lintotten) ;).

Material: Svart cardstock, pearlmaker, mönstrat papper från BG och Doodlebug. Thickers alfabet från american crafts, chipboardhjärta från Maya Road som jag målat vitt med akrylfärg och lackat med glossy accents. Pompom-bollfrans svart, häftklamrar, wellpapp och chalk.

Tack för att ni kikade förbi! ♥ Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad! :)

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails