torsdag 16 september 2010

{ Babyboom }



Här kommer en layout till mitt släktalbum igen, ett gäng söta och härliga bilder från när min pappa va liten! ;)

Igår satt jag som en tok och scrappade hela 6 layouter, tror det va rekord för mig att hinna på en kväll faktiskt... och jag är faktiskt väldigt nöjd med dem oxå! Det beror nog mycket på det fina materialet som kom i DT-paketet från LScrapbooking, det är lyx att få välja sitt eget paket! ♥

Material: Här har jag använt bakgrundpapper från 3ndy papir, Websters pages fabric elements och stickers, några rosor och titeln är foam thickers från American Craft. Gillar att hålla dessa släktalbumslayouter relativt enkla och stilrena! :)

Hoppas ni har en fortsatt härlig dag, redan torsdag och snart helg igen! ;)

1 kommentar:

Snabbscrapparen sa...

Enkelt och stilret är jätte fint! Ditt bakgrundspapper är underbart och barnvagnen från Websters page är pricken över i! Kram.

Related Posts with Thumbnails