onsdag 29 september 2010

{ Beautiful Blogger Award }


Jag har blivit hedrad med en award av min kära team-kollega Camilla, tack Camilla för denna fina utmärkelse! ♥ Jag blev jätteglad!

Reglarna för awarden är:

* kopiera awardbilden till bloggen för att visa att man fått den

* tacka och länka till den man fått den av

* nominera 7 andra bloggare och länka till dem

* berätta 7 intressanta saker om dig själv


Jag skickar denna vidare till:

Min underbara vän och scrapkompis Sara_80

Emilia, en otroligt konstnärlig och inspirerande vän

Katja, min superfina vän som precis börjat sin scrapkarriär ;)

Teolinda, min kära DT-kollega hos MiMas

Min superinspirerande DT-kollaga hos LScrapbooking, Reija

Tessan, en supergo' och helt fantastisk tjej på att göra snygga alster

och sist men inte minst min scrapvän Amy - för att du såg till att jag började med scrapbooking på allvar! ;)

Hade förstås velat nominera många fler men det får bli till en annan gång, nu tycker jag att ni ska göra ett besök hos alla dessa goa tjejer och inspireras av det vackra de gör! ♥

Nu sju saker om mig:
1. Jag är en obotlig tidsoptimist
2. Jag är uppe alldeles för sent på kvällarna för mitt eget bästa
3. Jag vill så mycket och känner mig stressad över allt jag inte hinner med
4. Jag har scrapbooking i huvudet dag som natt
5. Jag älskar och är stolt över min familj och mina vänner
6. Jag är egentligen inte mycket för att prata i telefon men däremot pratar jag ofta i telefon och långa samtal brukar det bli... det handlar nog mest om att jag vet att när jag väl pratar i telefon så pratar jag bort en kväll utan problem när jag vet att jag har tusen andra saker jag borde göra, därför drar jag mig för att lyfta luren även om jag blir glad av att vänner ringer till mig.
7. Jag handlar scrapsaker när jag egentligen borde handla viktigare saker
Om det va så mycket intressant vetande om mig vet jag inte men det är heller inte så lätt att komma på sju intressanta och lagom smaskiga fakta om sig själv så här på rak arm. ;)
 

1 kommentar:

Kamilla sa...

Så roooligt att läsa dina 7 :D
Kraamiz

Related Posts with Thumbnails