onsdag 22 september 2010

{ Creativity Prompt }

Tycker ni som jag att journaling är viktigt att ha med på sina layouter samtidigt som det är roligt att hitta lite olika sorter och färger som allt annat scrapmaterial så blir det ju en hel del pengar men så snubblade jag över den här sidan tack vare ett tips på Svensk Scrapbookings forum - Creativity Prompt heter sidan och hon som driver bloggen delar med sig av en massa härliga och roliga freebies i form av journaling labels.... kika in får ni se! :)

Här är den senaste hon delar med sig av. :)


2 kommentarer:

Morfen sa...

Tack för tipset!! Jag som ääälskar journaling och har saknat Mirabylls uppdateringar.

Linda sa...

Vilken fin sida du har.
Jag undrar var du framkallar dina foto. Jag frågade dej i Nol men hittar inte lappen som jag skrev.
Kram Linda

Related Posts with Thumbnails