torsdag 23 september 2010

{ De lyckliga tu }



God eftermiddag! :)

Här visar jag en layout jag gjort för ett tag sen, jag tror faktiskt inte att jag visat den tidigare... har många layouter som väntar på att få bli bloggade men jag hinner inte riktigt med. :)

Bilder: Detta är på min kära farmor och farfar, så stiliga så. Till släktalbumet som jag håller på med.

Material: Underbara Webster's Pages papper (hittar ni på LScrapbooking), alfabet från Making Memories och Doodlebug, kantstans Martha Stewart Doily Lace, kristallkvistar (el vad de nu kallas) från Magnolia, fjärilstans från Martha Stewart, halvpärlor.
Hoppas ni får en fortsatt solig och skön dag - nu är det snart helg igen! :)

Ikväll kommer det ske en spännande och rolig grej i MiMasbloggen, kika gärna in där då! :)

3 kommentarer:

Linapyssel sa...

Vackert vackert vackert!!!
Hoppas att din dag är bra
Kram Lina

Petra sa...

Hur bara gör du för att få fram den ena vackra LO:n efter den andra. Du är helt otrolig. Inte vågat visa?! Inte för att du inte va nöjd med den, hoppas jag, för då blir jag arg på dej *skojar*, den är sååå fin. Och den här nedan är också helt fantastisk.
På frågan om bilderna, svar ja, jag har skrivit ut dem från datorn.
Jag har gjort en LO, kors i taket, 2 dgr tog det att göra den.
Ha det gott o trevlig helg.
Kram
Petra

Karin sa...

Vilken härlig LO, detta pappret passade sååå bra till fotona på nåt sätt.. hihi.. Jättefin !
Ha en härlig helg,
kram K.

Related Posts with Thumbnails