tisdag 28 september 2010

{ Happy B-day to me }


Du har väl inte missat att vara med i "Älska Scrapooking"-kampanjen på facebook. Den pågår endast idag och det enda man behöver göra är att skriva ♥ scrapbooking i sin statusrad. Kul initiativ tycker jag.

Idag tänkte jag visa en layout jag gjorde på scrapträffen i Skåne för några veckor sen, närmare bestämt en månads sen, shit, ja jag säger ju att jag ligger efter med min bloggade alster! ;)

Vi gjorde ju våra egna utmaningar och denna utmaning löd: ha med fem cupcakes på ditt alster, varken fler eller färre. Jag valde foton från när jag fyllde år för ett par år sedan.

Jenny som va med på träffen lånade snällt ut sina fina cupcakesstämplar som jag färglade och dekorerade layouten med. :)
I natt drömde jag om träffen i Karstad som jag ska på i helgen *längtar* det va en riktig mardröm då jag drömde att jag glömde ta med alla mina scrapsaker - hemska tanke! ;) Åååh så roligt vi ska ha! ♥


4 kommentarer:

allram/ Jenni sa...

Härliga muffins, ser väldigt mumsiga ut. Är det stämplar eller?

Vardagsprincessan sa...

Gudars vilket fint kort. Du har förmågan att göra kort man blir glad av. Hela du utstrålar glädje så även din söta dotter. Tusen tack för ditt svar ang kalas. Nu känner jag mig lite mer klok,hehe,´. Njae,..jag brukar vara som du när det gäller julen , eller i princip allt gör jag i sista minuten,men vi passade på att handla lite presenter och julklappar när vi var i ullared sist. Fick tag i E favorit, nämligen diverse olika barbiefilmer, billigt,..me like! Ha en fin kväll. kramar om

Sara sa...

Så söt! ♥
Så kul vi ska ha i helgen! :)

Kram

Mikaela sa...

jag är så himla impad att du kan få in så många kort och ändå få LO'n att se så förbaskat snygg ut utan att vara för plottrig!

Related Posts with Thumbnails