måndag 27 september 2010

{ Julklappar }




Hallåj!

Måndag och ny vecka! Hoppas allt är bra med er... här har jag scrappat en layout med material från MiMas härliga DT-paket. Paketet va fyllt med juligt material. Sanningen är väl den att jag inte riktigt än börjat längta efter julen så mycket. Tycker precis att det varit sommar men denna hösten kommer att gå otroligt fort och jag har läst att många redan börjat med sina julkort - där ligger jag i lä kan jag säga. ;)

Bilder: Jag fick använda mig av lite äldre foton, närmare bestämt från julafton 2006. Antonias första jul. :)

Material: Härliga papper från Imaginisce, även den söta tomtestämpeln är från samma tillverkare. Jag stämplade direkt på den vita cardstocken och färglade med mina tombowspennor som oxå finns hos MiMas, vacker vit spets där jag trätt i ett rödprickigt organzaband i. En vit hjärtpin, röda blommor och en ormbunke tog jag från eget material men som jag vet finns liknande hos MiMas. Jag har använt en kantstans från Martha Stewart, en söt snöflingebrad från YouDo och titeln är gröna foamthickers från American Craft.

Ni hittar det mesta i MiMas Shop och mer inspiration får ni om ni tittar in på MiMasbloggen. ;)

Ha en fortsatt härliga måndag! ♥

1 kommentar:

Vardagsprincessan sa...

Oj vilket härligt kort du gjort. Visst är det härligt att sitta och titta på gamla kort,men man kan ju inte fatta att barnen är så stora redan. Antonia är 5 år nu va? E fyller 4 år den sista nov. Hur gjorde du med kalas i den åldern? E har inte haft något kalas än men vi funderar på att ha ett nu när hon fyller 4, men tycker det känns tokigt om jag skulle bjuda hela dagisavdelningen då det är så mpnga små bebisar där nu ( ja 1 åringarna) och de kanske har svårt att vara på kalas och det blir väl svårt att passa dom för bara mig och karln min. Har du tips? Njae,,man ser ju inte fram emot julen,..eller längtar iaf inte till den redan. Tycker folk pratar om denna jul som om den skulle vara imorgon. Barnens julklappar är nog så gott som klara, det känns skönt att slippa ha allt det över sig , men annars orkar jag inte bry mig om julen nu, men det kommer väl sedan =). H adet gott

Related Posts with Thumbnails