torsdag 7 oktober 2010

Min LO hos Mollys

Snacka om att man blir glad och stolt när Lilo från Mollys Scrapbooking frågar om hon får visa en av mina layouter på Mollybloggen! :D

Jag var nog en av storkunderna när hon började sälja sina härliga washitejper, helst ville jag ha allihop men jag fick "hia" mig lite...

Fick en inre bild för mig själv innan jag gjorde denna layouten utan mönsterpapper med bara washitejp och måste nog erkänna att den blev precis så läcker som jag föreställt mig, inte alltid det blir så när man gått och planerat något i huvudet så där. :)

Kila in till Mollys Scrapbooking och titta och glöm inte handla ett par rullar Washitejp när ni ändå är där! ♥

Igår kom mitt oktoberkit från Mollys och ni må tro att den va fylld med godsaker som ska bli så roligt att få sätta tänderna i. I veckan fick jag hem bilder från när Sessan va på Kolmården så nu äntligen har jag fått scrappa ihop en fyra layouter från Mollys Septemberkit som passande nog hade Djungeltema, bilder på det kommer snart!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails