måndag 18 oktober 2010

{ MMEs So Sophie }

Här ska ni få se på orange och så gott som ingen rosa - det ni! Blev så förtjust i dessa papper som jag hittade på Karlstads mässa, har suktat efter dem länge men då slog jag till!

Jag har inspirerat och liftat/caseat Fialia när jag gjort dessa layouter men tänkte att jag kunde visa dem här i alla fall! :) Hon gör så snygga layouter helt i min smak! ♥




Det är kul att scrappa med både gamla och nya foton tycker jag, att kunna variera sig är bra!

Nu ska jag fortsätta klura på utmaningarna till Scrapfebern som Magdas har denna månaden med start idag... det va kluriga utmaningar och ett klurigt paket man fick beställa - knappt några papper i "min stil" men då är det ju just en utmaning - är det några av er som är med på Scrapfebern?


4 kommentarer:

Millanprillan sa...

Fick mitt paket från Magdas idag, så imorgon ska jag skriva ut utmaningarna och sen längta till helgen!! :)

Katja sa...

Åh vilka fina layouter vännen och jag gillar verkligen färgskalan du har använt för dessa layouter. Jättefina papper och mönster. Ungarna är ju bara för söta dessutom! Puss ♥♥♥

allram/ Jenni sa...

Inte mycket rosa här inte. Hihihi.

Rebecca sa...

Jättefin bild på alla mina syskonbarn! Ser ut som en reklam bild för nåt.
Och Antonia är ju helt underbar på dem bilderna, jag saknar den tiden.
Snygg layout också såklart!

Related Posts with Thumbnails