söndag 3 oktober 2010

Supertrevlig träff och galakväll!

4 kommentarer:

Morfen sa...

Vilka superpinglor! :D

Dalkullan Penny sa...

Hej

Jag hörde det från Cia och Annmi, skitdåligt av posten tycker jag att de ska strula. Fattar inte varför :(

Men jag försöker hitta en likadan i stan, och OM jag inte gör det försöker jag hitta något liknande, du ska inte bli lottlös det lovar jag ;)

kram

TesaB sa...

Vad snygga ni är!!!
Tack för trevligt sällskap, det var superkul att träffas!

Kajsan sa...

Vacker både på insidan OCH utsidan!! :D
Tack för supertrevlig helg och SÅÅ kul att ses "live" ;)
Hoppas verkligen att det kan bli fler ggr!
Du är en fanstastisk person!
Vänlig, rar, go och kreativ!
Har tankat massor med positiv energi under helgen! Så ville bara kika in å säga det i ett litet "fotspår".
Stor kram och hoppas att resan hem gick bra! <3
Kram från Karin

Related Posts with Thumbnails